Thursday, February 11, 2010

WUJUDNYA SYAITAN DIDALAM SUKAN BOLASEPAK PERAK

Ramai yang tertanya tanya kenapa musim ini pasukan Perak dilanda perbagai musibbah,terutama sekali yang melibatkan pengadil perlawanan.

Apakah mereka mereka itu tidak takut akan musibbah kembali berpusing kearah mereka semula.Seperti mana yang kita lihat pada musim ini terutama ketika saingan piala F.a di ipoh ketika menentang skuad singa utara,Pengadil teramat amat mendukacitakan dimana pemain pemain terpaksa bermain didalam ketakutan kerana tersilap sedikit sahaja pasti akan disedekahkan oleh pengadil perlawanan kad kuning yang pertama atau yang kedua dan terus disedekahkan kad merah.

Perkara sebegini tidak akan timbul selagi tiada pihak yang cuba menentukan keputusan terutama dari beberapa individu yang ingin menyaksikan pasukan Perak terus merudum dan ianya akan terus menjadi tanda soal dibibir bibir peminat dimana Presiden Pafa dan Jurulatih tidak berwibawa.

Seperti penghantar yang menghantar email ke sebuah laman web kelab pasukan bola sepak perak dimana tajuk besarnya GUNTING SIAPA DALAM LIPATAN. Persoalannya sekarang kenapa Pengadil yang diberikan amanah sanggup melakukan aktiviti jijik tersebut,dan kenapa si syaitan yang bertopengkan manusia itu sanggup melakukannya.

Diharapkan pihak berwajib pantaulah perkara perkara sebegini rupa demi memartabtkan maruah sukan bola sepak Perak agar mereka mereka itu terus gagal merampas kegemilangan Pasukan bola sepak Perak dimata penyokong dan peminat yang ikhlas menyokong pasukan

No comments:

Post a Comment