Wednesday, January 27, 2010

PASTI MENARIK

Pasti menarik untuk menyaksikan saingan liga super 2010 utnuk menentang skuad sang lebah di stadium ipoh buat kali pertamanya saingan ini bermula pada hari Sabtu di stadium Ipoh.
Pastinya dari semua pihak termasuk pihak pengurusan dan penyokong setia mengharapkan kepada yang berada diluar sana meluangkan masa untuk memberi sokongan yang padu terhadap pasukan Perak,dimana pasukan ini telah sekian lama tidak dapat sokongan yang padu seperti diera 90 an dahulu.

Pihak kami dari sukanuntuksemua.blogspot.com mengharapkan pihak Seladangfc.com akan membuat aktiviti seperti yang telah pihak anda lakukan ketika bertemu dengan pasukan The Red Warriors. Majoriti yang hadir menyaksikan perlawanan tersebut bersetuju dengan undian pihak anda memberi hadiah kepada Penjaga gol pasukan Perak sebagai pemain cemerlang.

Apa yang pasti menarik sabtu ini pasukan Perak akan sekali lagi mempersembahkan satu persembahan yang lebih bertenaga kerana mereka mereka ini telah terlalu dahagakan kemenangan ditempat sendiri.

No comments:

Post a Comment