Friday, July 9, 2010

PRESIDEN KELAB PEMINAT SEBENARNYA BERPOLITIK

Ketika PAFA dibawah pimpinan DS Nizar,Presiden KPBP bersuara lantang tidak kira diakhbar ataupun ditelinga telinga penyokong setia bola sepak Perak,kononnya DS Nizar tidak layak memegang jawatan tersebut kerana kerap kali membayar gaji lewat iaitu pada 7HB setiap bulan.

Kenapa setelah DS Abdullah Hisan memegang jawatan Pemangku Presiden PAFA pada hari ini,telah mengatakan gaji akan dibayar juga pada bulan ini tetapi tarikhnya belum diketahui,tidaklah pula Presiden KPBP bersuara lantang sebelum ini.

Bukankah ini telah membuktikan bahawa beliau tidak layak menjadi presiden KPBP. Untuk pengetahuan semua beliau yang dimaksudkan ialah Jamil.

Malah beliau kini kembali mengalu alukan kehadiran penyokong kembali ke stadium untuk menyaksikan perlawanan yang melibatkan pasukan Perak tidak kira dimana perlawanan berlangsung.Kalau di zaman pemerintahan DS NIZAR beliau menghasut agar kesemua penyokong tidak perlu menghadirkan diri untuk menyaksikan dan menyokong pasukan Perak....... Bukankah ini semua agenda politik.........

No comments:

Post a Comment