Monday, August 23, 2010

PENGURUSAN BERJANJI???

Kini pasukan Perak mula menunjukkan satu prestasi yang amat amat dibanggakan. Dimana pemain pemain mula memainkan peranan masing masing dan memastikan sepanjang perlawanan persahabatan yang diadakan diakhiri dengan kejayaan,mungkin ini adalah langkah pertama untuk membuktikan sesuatu kepada pengkritik diluar sana.

Sebelum itu mari kita kenangkan semula 6 perlawanan terakhir pasukan Perak yang telah kembali bernyawa untuk terus perjuangan dalam saingan Liga Super dan Piala Malaysia yang bakal menyusul kira kira tak sampai 20 hari lagi. Apa yang menariknya, ketika perlawanan pertama yang dihadapi pasukan Perak dibawah kepimpinan yang baru setelah tamatnya saingan Piala Dunia,ketika itu pasukan Perak menjadi tuan rumah untuk menentang pasukan yang kononnya terkuat di Malaysia iaitu Pasukan Selangor, dimana pengurusan telah berjanji akan membawa pemain pemain ke bandung seandainya pasukan berjaya mengutip mata sebanyak 12,namun jelas pasukan hanya mampu mengutip 11 mata sahaja. Namun ianya dikhabarkan tetap akan diteruskan.

Apa yang menariknya pada kali ini,janji kedua telah ditaburkan lagi....dimana pasukan akan dibawa terbang ke MANCHESTER UNITED....... seandainya pasukan Perak menjuarai Piala Malaysia musim 2010.......mampukah ianya dilaksanakan.... sama sama kita lihat

No comments:

Post a Comment