Monday, July 9, 2012

TAHNIAH YOB................

Tidak terkeluar sebarang ungkapan disetiap bibir rakyat Perak akibat kekecewaan yang terlalu kuat,penderitaan yang terlalu hebat berjaya dihadiahkan oleh barisan pemain ternama skuad seladang dan barisan terhebat pengurusan Perak fa.

Kekalahan 0-6 keatas skuad Kelantan,bukanlah satu penghinaan,tetapi semua bola yang dibolosi ibaratkan kanak kanak yang tak kenal apa itu permainan bolasepak.Corak permainan dari bahagian atas sehingga ke penjaga gol tidak ubah seperti budak mentah,bodoh dan paling bangang dalam dunia,rasanya mereka semua dah banyak masuk kot kat poket sebelah kiri???????

Paling ketara yang sedang menjual maruah orang orang Perak ialah Nasril Nordin,suka tercengang,terpaku apabla bola menghampiri gawang gol,(nasril dah baper riban ko dapat)berjuta manusia menyaksikan perlawanan tersebut yang dibuat secara langsung melalui stesen berbayar,Bola yang dibolosi adakalanya tidak sampaipun seminit nampak sangat ada yang tidak kene,sebelum gol dibolosi oleh Nasril, kapten pasukan mengamuk kerana tindakan Nasril sengaja mencari bala petaka.

Lagipun seluruh warga kampung dan bandar telah mengetahui siapa Nasril Nordin,Knanthakumar, dan seorang lagi pemain memang kaki penentu keputusan perlawanan pun,ini bukan fitnah tapi realiti,kalau tidak yakin dengan kata kata ini,jom kita cabar mereka mereka yang bakal menjadi penghuni neraka mengangkat sumpah laknat disaksikan seluruh penyokong tegar skuad seladang.jangan asyik nak komen kat laman sosial jerrrrrr.

Wahai mereka mereka yang terlibat,sedarkah korang,bahawasanya maruah kami orang orang Perak telahpun korang jual seperti pelacur yang tergilakan batang sialan.korang tak malukah,bahawa korang kini dipandang hina sehina hinanya mengalahkan kaum israel.

Kami bukan nak tunjuk pandai,tapi kenyataannya,antara agen yang menentukan keputusan perlawanan bukan orang lain,orang tersebut juga sangat rapat dengan kita semua,malah rakan agen tersebut telah berundur dari percaturan ini akibat tidak mendapat sebarang imbuhan seperti yang telah dijanjikan.

Kepada korang yang terlibat,kami yakin korang ini dari keturunan yang baik baik,tetapi kenapa korang sengaja menjadikan maruah korang sendiri kedalam kancah penghinaan,adakah gaji yang ditawarkan takcukup,ataupun korang terpaksa membayar komisen kepada seseorang atas dasar membalas jasa,ataupun  korang memang seronok dengan duit haram.Atau pada dasar kehidupan korang mak bapak korang tak pernah beri didikan agama dengan sewajarnya,dan membuatkan korang nie seolah olah tidak beragama.

Malam ini lawan Kedah,korang menang atau kalah bukanlah kehebatan korang yang sebenar,kami sangat yakin,yang pasti akan ada agen berada dibangku bangku yang wujud distadium Ipoh,Ingat apa apapun,korang ni sebenarnya manusia paling sial,dan manusia paling haram jadah.

Biar kalah kerana keikhlasan untuk berjuang bukan kalah kerana makan duit haram.........

No comments:

Post a Comment