Tuesday, February 14, 2012

GILA KUASA SAMA MACAM BABI...............

Aku tak pahamlah dunia orang gila kuas diera nak dekat kiamat nie.
Penyokong setia bola sepak pun boleh kena hentam macam mereka mereka ini penjenayah terdasyat kat muka bumi ciptaan allah nie.

Aku bukan apa yang rasa marah sangat dengaN Pafa dan FRU anak babi tuer.terutama masa game semalam antara singapore(israel) dgn Perak(palestin)sebaik habis game...biasalah aku tgk kumpulan kumpulan anak muda perak nie digelar ultras(silvermania)......menyanyi dan berarak ramai ramai.walaupun adakalanya lagu lagu mereka nie kasar ayatnya tapi sedap didengar.....

Ada satu masalah nie yang aku perhatikan berlarutan sampai ari nie.......Pihak berkuasa(babi) dan Pafa seolah olah tidak mengizinkan anak anak muda ini untuk terus mara secara berkumpulan sehingga ke pentas utama.ada sahaja perkara yang dihalang ada sahaja perkara yang nak dicari pasal........ingat kawasan perkarangan stadium tuer hak milik korang ker...setahu aku hanya hak milik mbi itupun duit rakyat .bodo punyer babi (fru).

Yang paling paling aku tak puas hati skali...kenapa babi babi yang beruniform nie suka sangat belasah orang suka suka hati......adakah menteri yang bertanggungjawap..dan mak bapak yang melahirkan mereka mereka mmg dicipta khas untuk belasah orang awam suka suka hati.dan didunia ini hanya (fru)(polis) boleh memukul dan menumbuk orang awam sesuka hati.........

Aku cabar kepada orng2 awam tmasuk akulah tuer kan.....apabila babi babi ini bergerak datang utnuk menghentam kita ayoh kita cabar babi babi terlibat bukak uniform lawan 1 vs 1..... tgk siapa yang berani ataupun siapa yang hebat.

yang terakhir aku harpa sangat org org pafa jgn jadi sial,paham paham la sendiri yer

No comments:

Post a Comment