Monday, November 23, 2009

JAMIL INGIN BERTINDAK TANPA GUNA AKAL DAN FIKIRAN KURNIAAN YANG DIBERIKAN OLEH TUHAN

Setelah Jamil dipecat dari perjawatan Ahli Majlis Tertinggi Persatuan Bola Sepak Perak,Kini beliau Ingin Mengambil Tindakan Mahkamah Terhadap Presiden Bola Sepak Perak.
Untuk pengetahuan Kepada Semua Pembaca Blog Ini,Perjawatan Yang Disandang Oleh Jamil Adalah Diatas Budi Bicara Presiden PAFA itu Sendiri.

Dasar yang Pertama membuatkan Presiden PAFA melantik Beliau menjadi Ahli Majlis Pafa Kerana Beliau Adalah Preiden Kelab Peminat Bola Sepak Perak,Tujuan Yang utama Ingin mendakatkan Penyokong dan Peminat merapatkan hubungan dan mampu untuk berkongsi pendapat antara satu sama lain.

Dasar yang kedua Kerana beliau adalah kenalan rapat dengan adik Presiden PAFA iaitu en.Zaini.tetapi apa yang diharapkan hanyalah menjadi angan mat jenin,kerana Jamil telah melibatkan politik dalam arena sukan ini. Untuk pengetahuan kalian pembaca pembaca, ketika Dato Seri IR Haji Mohammad Nizar menjadi menteri Besar Perak Jamil mula bermain wayang sehinggakan kemana sahaja Dato Seri ada pasti si jamil yang tak sedar diri ini ada juga. Sampaikan kemasjid pun menjadi insan talam dua muka.

No comments:

Post a Comment