Thursday, January 5, 2012

Ada Pihak Didalam Pafa Bakal Disaman

Setelah Isu Dato Seri Abdullah Hisan Dipecat dengan Alasan Beliau Telah Diistihar Muflis Oleh Jabatan Insolvensi Malaysia,Dimana Didalam Perlembagaan FAM dimana Individu yang telah diistihar Muflis tidak dibenarkan untuk memegang sebarang jawatan didalam organisai sukan.

Tetapi adakah perlembagaan itu dikuatkuasa pada musim ini,atau musim sebelum ini atau musim hadapan.Persoalan utamanya adakah didalam perlembagaan PAFA Itu sendiri memiliki perundangan sebegitu rupa?

Khabar angin itu kini kuat bertiup kencang dari selatan ke utara dari timur ke barat dan dari atas ke bawah. Ada harapan besar saman itu berjumlah puluhan Juta,tetapi siapakah mereka yang bakal disaman.

Apa yang menariknya saman keatas Persatuan bola sepak Perak hanya RM1,Ini mengingatkan kita kepada Yusri Che Lah yang hanya mengenakan bayaran perpindahan RM1 terhadapa persatuan Bola sepak Selangor.

Siapakah mereka yang bertanggungjawap,adakah PRESIDEN PAFA,SETIAUSAHA ADMIN DAN AGUNG PAFA ataupun AHLI MAJLIS PAFA.sama samalah kita nantikannya dan saksikan pertarungan baru didalam PAFA.

No comments:

Post a Comment