Thursday, October 22, 2009

KETIKA DIZAMAN DATO JAMAL NASIR MEMEGANG PAFA

Ketika Dizaman Dato Jamal Nasir Menjadi Naib Presiden Pafa,Jamil menjadikan Dato Sebagai Tulang Belakang Diri Sendiri Agar Jawatan Yang Dipegang Oleh Jamil Tidak Akan Goyang. Saya Masih Ingat Lagi Sejarah Itu Iaitu Ketika Mesyuarat EGM Diadakan Dan Ada Pihak Yang Ingin Merampas Dan Menumbangkan Keegoan JAMIL.

Individu yang ingin menjatuhkan Jamil Ketika Itu telahpun Melakukan Persiapan Yang teratur Dan Kemas Sehingga Mampu Untuk Meraih Undi Dan Secara Automatiknya Individu Tersebut Bakal Menjadi Presiden Kelab Peminat Yang Baru. Tidak Dinafikan Sewaktu Itu Jamil Adalah Individu Yang Amat Dibenci Oleh semua AHli tidak Kiralah Yang tua Ataupun Yang muda,lelaki ataupun Perempuan.

Saat saat Yang dinantikan oleh semua Ahli Tiba,Dato Jamal Nasir Merasmikan upacara tersebut. Sebelum Pengundian Dijalankan Dato Jamal Nasir Memberi Sepatah Dua Kata Untuk Memberi Semangat Kepada Pihak Kroni Dan Memberi Kata Kata Penghinaan Kepada Pihak Lawan. Tuan tuan Dan Puan Puan Nak Tau Apa yang diperkatakan,Kepada yang bertanding Iaitu Pihak YANG ingin Merebut Jawatan Jamil Adalah Golongan Orang Orang Munafik. Wajarkah Pemimpin Berkata Sedemikian.

Bukan Itu sahaja Yang Mmapu Dilakukan Oleh Jamil Untuk Meraih Undian, Malah Jamil Telah Mmemberi Rasuah Kepada 46 Orang Pengundi Agar Jamil Mmapu Kekal Dikerusi Presiden Kelab Peminat BolaSepak Perak. Tuan tuan Dan Puan Puan Nak Tahu Apa Yang Telah Diberi Oleh Jamil Kepada 46 Orang pengundi itu. Mereka Akan Dibawa ke KUALA LUMPUR untuk Menyaksikan Perlwanan Secara Percuma.(jamil sponsor sebiji bas). Maka Selepas Kata Kata Ucapan Majlis Pun Bermula. Waktu Itu Jamil Sudah Senang Hati Dia Yakin Keputusan Akan Memihak Kepada dirinya.

Selepas Kiraan Pengundian Dikira Maka Keputusan Telah Berada Ditangan Dan Diumumkan Bahawa Jamil Menang Dengan Kelebihan 46 Undi Sahaja. Maka Terjawaplah Kenapa Setiap Kali majlis Sebegini Rupa Memerlukan Belanja Yang Besar, Kerana Nak Bagi Rasuah Kepada Pengundi Bukan Boleh Bagi Sikit sikit.

No comments:

Post a Comment